Als següents enllaços podeu veure les vostres notes.


Criteris

Moodle

1r AB

1r CD

2n ABCD

Activitats properes

dimecres, 18 de març del 2009

CCSSII. Solucions Exàmens UD8i9 i Bloc 2

Ací teniu l'examen resolt de ls UD 8 i 9. (Canvi de puntuació: La gràfica puntua 4 punts i la integral definida del darrer exercici 2 punts. La segona gràfica no puntua).
Aquí l'examen timestral.

4rt BiC (Opció A). Solucions examen UD5

Ací teniu l'examen resolt.
Aviat les notes.

Recordeu que dilluns 23/03 farem l'examen Trimestral.

dimarts, 10 de març del 2009

CCSSII. Notes i examen resolt UD6i7

Ja teniu actualitzades les vostres notes.
Ací pots veure l'examen solucionat.

dimecres, 25 de febrer del 2009

Avaluació Tasca Docent 4rt A (Opció B)

Us record que podeu consultar les vostres notes actualitzades ací.

Aquí teniu els resultats de l'enquesta esmentada.
Dona gust treure tan bones notes. He tret un 7.78 (casi un 8 !!!)
Enhorabona a tots pel vostre treball diari.

Si us plau, esper els vostres suggeriments de millora per a la meua tasca docent, malgrat que ja he llegit alguns a la papereta d'avaluació :-).

Us pos uns exemples:
- Quin tipus d'activitats us agradaria fer per complementar el vostre aprenentatge?
- Quines mesures podríem adoptar per millorar la disciplina a classe?

Vinga, doneu-me idees, que sempre va bé un vent de nou!!

Gràcies a tots i ànim, que ja hem passat l'equador i tot plegat arribam a la meta.
Ernest

4rt BiC (Opció A). Examen UD14 i Avaluació Tasca Docent.

Ací teniu el recull de les notes actualitzades fins a la UD 14.

Si estas cercant l'examen resolt de la UD14 triga aquesta drecera.

Aquí teniu el resultat de l'enquesta d'avaluació docent.

Pels resultats sembla que ho faig millor a la ESO que a Batxillerat, ja que he arribat a
4rtESO(OpA) = 6.63 vs 2on Batx CCSS = 5.59

De totes maneres agrairia les vostres propostes de millora cap a aquesta assignatura, especialment relatius als apartats:
- Materials didàctics, i
- Metodologia

on tenc una nota més fluixeta.

Podeu posar-les com a comentaris a aquest bloc.

Gràcies per la vostra col·laboració.
Ernest

dimarts, 24 de febrer del 2009

Avaluació Tasca Docent CCSSII

Ací teniu els resultats de l'enquesta que heu fet sobre la meua activitat docent.
El resultat es que tenc un aprovat pels pèls 5,59 sobre 10.
Malgrat l'aprovat, he suspés clarament 3 apartats:
1.- Materials Didàctics,
2.- Metodologia i
3.- Ordre.

Sobre el primer i especialment el segon m'agradaria rebre suggerències de millora vostres per aplicar a classe (abans que s'acabi el curs). Podeu formular-les a aquest bloc.

Sobre l'ordre tractarè de millorar-lo en les properes classes.

Sobre tot, vull agrair-vos la vostra col·laboració per a la meua avaluació.
Gràcies,
Ernest