Als següents enllaços podeu veure les vostres notes.


Criteris

Moodle

1r AB

1r CD

2n ABCD

Activitats properes

dimarts, 21 d’abril del 2009

4rt A (Opció B). Solucions i notes examen UD7

Ací teniu resolt l'examen de trigonometria.
Aquí estan les notes corresponents.

dimecres, 18 de març del 2009

4rt A/B/C i CCSSII. Notes 2ª Avaluació

4rt BiC. Inclòs l'examen trimestral de dilluns 23/03/09.
4rt A.
CCSSII. No he rebut encara el treball escrit opcional d'Eva. La meua adreça electrònica.

CCSSII. Solucions Exàmens UD8i9 i Bloc 2

Ací teniu l'examen resolt de ls UD 8 i 9. (Canvi de puntuació: La gràfica puntua 4 punts i la integral definida del darrer exercici 2 punts. La segona gràfica no puntua).
Aquí l'examen timestral.

4rt BiC (Opció A). Solucions examen UD5

Ací teniu l'examen resolt.
Aviat les notes.

Recordeu que dilluns 23/03 farem l'examen Trimestral.

dimarts, 10 de març del 2009

CCSSII. Notes i examen resolt UD6i7

Ja teniu actualitzades les vostres notes.
Ací pots veure l'examen solucionat.

dimecres, 25 de febrer del 2009

Avaluació Tasca Docent 4rt A (Opció B)

Us record que podeu consultar les vostres notes actualitzades ací.

Aquí teniu els resultats de l'enquesta esmentada.
Dona gust treure tan bones notes. He tret un 7.78 (casi un 8 !!!)
Enhorabona a tots pel vostre treball diari.

Si us plau, esper els vostres suggeriments de millora per a la meua tasca docent, malgrat que ja he llegit alguns a la papereta d'avaluació :-).

Us pos uns exemples:
- Quin tipus d'activitats us agradaria fer per complementar el vostre aprenentatge?
- Quines mesures podríem adoptar per millorar la disciplina a classe?

Vinga, doneu-me idees, que sempre va bé un vent de nou!!

Gràcies a tots i ànim, que ja hem passat l'equador i tot plegat arribam a la meta.
Ernest