Ací teniu resolt l'examen de trigonometria.
Aquí estan les notes corresponents.
Professor de Matemàtiques, Informàtica i Tecnologies.
Ho vaig escoltar i ho vaig oblidar.
Ho vaig veure i ho vaig entendre.
Ho vaig fer i ho vaig aprendre.
Confuci, 551-479 a. C.
Activitats properes
dimarts, 21 d’abril del 2009
dimecres, 18 de març del 2009
4rt A/B/C i CCSSII. Notes 2ª Avaluació
4rt BiC. Inclòs l'examen trimestral de dilluns 23/03/09.
4rt A.
CCSSII. No he rebut encara el treball escrit opcional d'Eva. La meua adreça electrònica.
4rt A.
CCSSII. No he rebut encara el treball escrit opcional d'Eva. La meua adreça electrònica.
CCSSII. Solucions Exàmens UD8i9 i Bloc 2
dimecres, 11 de març del 2009
dimarts, 10 de març del 2009
dimecres, 25 de febrer del 2009
Avaluació Tasca Docent 4rt A (Opció B)
Us record que podeu consultar les vostres notes actualitzades ací.
Aquí teniu els resultats de l'enquesta esmentada.
Dona gust treure tan bones notes. He tret un 7.78 (casi un 8 !!!)
Enhorabona a tots pel vostre treball diari.
Si us plau, esper els vostres suggeriments de millora per a la meua tasca docent, malgrat que ja he llegit alguns a la papereta d'avaluació :-).
Us pos uns exemples:
- Quin tipus d'activitats us agradaria fer per complementar el vostre aprenentatge?
- Quines mesures podríem adoptar per millorar la disciplina a classe?
Vinga, doneu-me idees, que sempre va bé un vent de nou!!
Gràcies a tots i ànim, que ja hem passat l'equador i tot plegat arribam a la meta.
Ernest
Aquí teniu els resultats de l'enquesta esmentada.
Dona gust treure tan bones notes. He tret un 7.78 (casi un 8 !!!)
Enhorabona a tots pel vostre treball diari.
Si us plau, esper els vostres suggeriments de millora per a la meua tasca docent, malgrat que ja he llegit alguns a la papereta d'avaluació :-).
Us pos uns exemples:
- Quin tipus d'activitats us agradaria fer per complementar el vostre aprenentatge?
- Quines mesures podríem adoptar per millorar la disciplina a classe?
Vinga, doneu-me idees, que sempre va bé un vent de nou!!
Gràcies a tots i ànim, que ja hem passat l'equador i tot plegat arribam a la meta.
Ernest
Subscriure's a:
Missatges (Atom)